מעצר של ישראלי בחו"ל והליכי הסגרה

כל מעצר מפחיד, אבל למעצר בחו"ל יש נופך מאיים במיוחד.
באמצעות רשת של שיתופי פעולה עם משרדי עורכי דין מובילים בארה"ב ובאירופה נוכל להיכנס לפעולה במהירות בכל מקרה של מעצר של ישראלי בחו"ל. נמליץ או נסייע באיתור עו"ד פלילי מקומי מתאים, נדאג שייבקר את העצור/ה, ונפעל איתו/ה בשיתוף פעולה כדי לדאוג לצרכי העצור, לפעול לשחרורו במהירות האפשרית ולהתחיל בבניית ההגנה המשפטית.


גם בתיקי הסגרה, כשישראלי נעצר בארץ לבקשתה של מדינה זרה, נפעיל משרד עורכי-דין מקצועי ומנוסה במדינה המבקשת את ההסגרה ונפעל באמצעותו מול מדינה זו. במקביל נפעל גם בחזית הישראלית כדי לתת מענה כולל לאירוע ולמצות את כל אפשרויות הפעולה.


עו"ד ענבל דוכובני-זאבי הינה בעלת רישיון לעריכת דין בקליפורינה שבארה"ב, ועבדה שנים במשרד עורכי-דין פלילי מוביל בלוס אנג'לס. דוכובני-זאבי ייצגה נאשמים הן בבתי משפט מדינתיים שם, והן בבתי משפט פדראליים. הניסיון שצברה מקנה לה הכרות והבנה מעמיקים לא רק עם החוק, סדרי הדין ומערכת המשפט בארה"ב, אלא גם עם דרך החשיבה האמריקאית ועם השחקנים בתחום המשפט הפלילי. הכרות מעמיקה זו מאפשרת לה להכנס לפעולה באופן מיידי בכל מקרה של מעצר של ישראלי בארה"ב, לנהל נכון את המהלכים הדחופים שיש לבצע, לוודא שהייצוג המקומי הוא המקצועי ביותר, לעבוד עם עורכי הדין המקומיים בשיתוף פעולה הדוק, ואף להיכנס בעצמה למתקני מעצר ולבקר את העצור/ה באופן אישי.

לתחומי עיסוק נוספים:

דילוג לתוכן