הכנה לחקירה במשטרה

 

משרדנו מתגאה ביכולתנו להכין את לקוחותינו לחקירה ברמה הגבוהה ביותר. אל תופתעו בחקירה. התייעצו איתנו, התכוננו בעזרתנו, ותגיעו לחקירה מעמדה של ידע וביטחון.

לחקירה במשטרה, או ברשות חקירה אחרת, השפעה קריטית על התיק. לעיתים זו ההזדמנות הטובה ביותר שלכם למסור גירסה שתביא לסגירת התיק, אך במקרים רבים הדבר הנכון הוא דווקא לשתוק. הבחירה הזו, האם למסור גירסה או לשתוק, חיוני שתיעשה רק אחרי התייעצות עם עורך דין פלילי.


נשב ביחד, נבין את התמונה ונגבש אסטרטגיית פעולה. נסביר לכם לקראת מה אתם הולכים – מה הם אמצעי הלחץ שעשויים להיות מופעלים עליכם וכיצד ניתן להתמודד איתם. נדריך אתכם לאילו תמרורי אזהרה יש לשים לב, כיצד לענות לשאלות החוקרים כדי לנסות ולקצר את משך החקירה, ולמה לשים לב כשמציגים לכם מסמכים וראיות. נסביר לכם אילו זכויות עומדות לכם, ומתי ואיך נכון לעשות בהן שימוש ולמנף אותן. נעבור על תרחישים ונערוך סימולאציות.
במקרה של מעצר נגיע באופן מיידי לתחנת המשטרה או לרשות החוקרת, כדי לייעץ לכם במקום, לפני שתיחקרו. ככלל, ההמלצה היא לא למסור גירסה כלשהי ולא לדבר עם החוקרים, עד לקבלת ייעוץ של עו"ד פלילי.


אחרי החקירה ניפגש פעם נוספת כדי להבין טוב יותר עם אילו חשדות אתם מתמודדים, ננתח את המצב, ונכין אתכם לבאות.
לעיתים הליכי חקירה כוללים תפיסות וחילוטים זמניים של רכוש. במקרה כזה נפעל מול הרשות החוקרת ובאמצעות בית המשפט, כדי להביא לשחרור של כמה שיותר כספים ורכוש.


במקביל, ובהתאם לנסיבות, נערוך חקירות עצמאיות מטעמנו, נפעיל חוקרים פרטיים, ונאסוף מסמכים רלוונטיים. במקרים המתאימים אף נפנה אתכם לעריכת בדיקת פוליגרף פרטית שרק אתם ואנחנו נדע את תוצאותיה, ונחליט יחדיו אם להציג אותה, לאיזה גורם, ובאיזה שלב.

לתחומי עיסוק נוספים:

דילוג לתוכן